tisdag 5 februari 2013

Efter att jag var sjuk förra veckan så blev jag helt plötsligt sugen på kaffe. Då jag aldrig tyckt om det så kan jag inte förstå hur man kan bli sugen på det. Men hur som helst så har jag druckit en kopp varje dag nu och det smakar faktiskt bra. Dock kör jag 50/50 med grädde men man måste ju börja någonstans. 
Och för ett par dagar sen bestämde jag mig för att köra ren LCHF-kost. Jag har varit mer inne på GI men jag tycker inte riktigt det funkar som jag vill. Känns lättare att utesluta kolhydrater nästan helt och hållet, har ändå vant mig av med dem nu. Och mitt sötsug har försvunnit äntligen. Det tog några veckor och en influensa men nu är den alltså borta. Trodde jag aldrig. 


 Liten söt detalj på en av alla min muggar.

 Och den här lilla då, ja hon är fortfarande inte pigg nog för en heldag på förskolan. Tror faktiskt vi blir hemma även onsdagen. Hon äter väldigt dåligt och vill helst att man ska bära henne hela tiden så någonting är det ju som inte stämmer. Ingen idé att stressa känner jag, då blir det säkert bara ett bakslag.
Idag har hon sin nya klänning från h&m på sig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar