söndag 10 februari 2013

"VABruari" skulle man helt klart kunna kalla denna månad. Vi har snart varit hemma i 2 veckor med sjukdomar som avlöst varandra. Och även i morgon blir vi hemma från dagis då W är jätte lös i magen och inte riktigt kommit igång med ätandet igen. 

Jag har inte varit så aktiv och fotograferat den senaste tiden, men jag har letat i arkivet bland de allra första bilderna som togs innan vi började renovera huset. Lite roligt att se tillbaka på hur det en gång sett ut här, man glömmer så lätt. 

Övervåningen var oinredd och vi var tvungna att få bort all gammal sågspån som låg i golvet innan vi kunde börja regla upp för ett nytt golv...





Taket isolerades...


Gips på väggar och panel i taket på plats... Renoverade 2 gamla dörrar...


A murade upp en tv-bänk...


Som putsades och målades...


Belysning på plats...






Ibland har jag svårt att verkligen uppskatta det jag har, då kan det vara nyttigt att se tillbaka på hur det faktiskt såg ut innan vi började renovera. Så jag är nog ganska nöjd ändå om jag tänker efter :)



2 kommentarer:

  1. Ni har det Mysit och varit så duktiga med hela huset o fixat o donat ni kan vara helnöjda kram mamma

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen såå fint! Jag hoppas att du kan vara nöjd, stor kram

    SvaraRadera