tisdag 26 mars 2013

Ett avslut

Som ni kanske märkt så är det ett tag sen det hände någonting här. Jag har valt att prioritera annat och vi är dessutom mitt i en husförsäljning. Jag startade den här bloggen när vi flyttade hit och det mesta vi gjort i huset finns dokumenterat här. Så i och med den kommande flytten som väntar oss så väljer jag att sätta punkt här. Men det kan hända att jag återvänder någon annan gång någon annanstans. Så håll utkik och ta hand om er.
Om ni skulle sakna ihjäl er så finns jag på instagram: hytta




Och min lilla tjej växer så det knakar. 



2 kommentarer:

  1. Men åh, ska ni flytta? Var bär det av? Hänger med på Insta i stället då;)
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. För tillfället vet vi inte vart vi ska flytta. Men vi letar annat hus i Lindetrakten. Kul att du hänger med mig på Insta istället :) Hoppas ni mår bra, Kram!

    SvaraRadera