torsdag 17 januari 2013

Första inskolningsveckan börjar gå mot sitt slut och det går bra för lill-tösen. Det är A som sköter den biten då jag är den som drar in stålarna till hushållet för tillfället. Men A berättar allt som händer och är förste lekfarbror på förskolan så ungarna där är helnöjda :) Han har fullt upp med andra ord. Men usch vad jag inte längtar efter första riktiga lämningen. Mitt hjärta kommer att slitas i tusen bitar! 


Dagens kvällsmål bestående av en fibermacka med tonfiskröra på och lite nötter vid sidan av. Mumma.


 I ca 2 veckor har jag dragit ner ordentligt på kolhydrater och det har hänt en del på vågen redan. Hälften kvar av mitt mål så det känns jätte bra. Men sötsuget finns där nästan hela tiden och jag tror inte att min kropp någonsin kommer lära sig att vara utan det. 
Och i morgon ska vi på kalas hos min kära mor som fyller år idag. Massa Grattis till henne! Världens bästa mamma som alltid ställer upp för en. Som man kan berätta allt för och som är min bästa vän. Hoppas att jag och W får samma relation som jag har till min egen mor.



3 kommentarer:

  1. och du är min bästa tös Sandra kram mamma

    SvaraRadera
  2. Heja vad duktiga ni är, det kommer nog gå strålande för Wilma. :) Jag ses gärna någon dag. Har du på två veckor nåt halva vägen till målet? Shit vad duktig du är. Här är sötsuget som bortblåst, men det händer inte särskilt mycket på vågen, men känner mig piggare iallafall! :) Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vore jätte mysigt att ses någon dag Angelica!!
      Jag har länge (typ 6-7 år) haft samma vikt och aldrig känt mig särskilt bekväm. Så mitt mål är att gå ner 5 kg bara, men det är tufft och jag brottas med mitt sötsug varje dag! Men som du säger så
      mår jag oxå mkt bättre! Och det är ju huvudsaken! Kram till dig!

      Radera