söndag 20 januari 2013

Redan Söndag och den här veckan har gått i rekordfart! Jobb alla dagar utom idag så man är allt lite sliten. Men det känns ändå bra att vara inne i jobbsvängen igen. Och det ska bli riktigt gött att få lite lön, det var ett tag sen om man säger så. 
Idag har jag umgåtts med W i stort sett hela dagen. Vi började med att städa huset i morse och när hon sov middag passade jag på att träna lite. Och på eftermiddagen fick W se sin allra första handbollsmatch. Och hon var hur snäll som helst! Min lilla börjar verkligen bli stor nu.

 Mitt sovrumsfönster från tidigare idag. 
Älskar att gå och lägga mig när det är nystädat och nybäddat!

 Igår kväll blev det gino till Lördagsmyset. Frukt med riven vit choklad som fått smälta i ugnen, och en stor klick grädde till det. Mumma!




1 kommentar: