onsdag 23 januari 2013

Trött, tröttare Sandra. Ungefär så känns det just nu. Går och lägger mig runt 21.00 varje kväll och det är lika skönt varje gång. Somnar på någon minut och är pigg när jag vaknar 05.20. Mår så mycket bättre nu när jag fått in rutiner kring jobb, mat och träning. Hoppas kunna fortsätta så också.

Eftersom jag älskar mitt sovrum så bjuds det på några fler bilder därifrån.

 Gammal lampa som jag köpte på loppis för några år sedan för 25 kronor. Sprejade den mattsvart i somras och den blev som ny. 


 Min favorit här hemma. Den blir bara finare för varje gång jag ser den.


 Taket i sovrummet. Ljust och luftigt med mörkbetsade bjälkar. Precis så som vi ville ha det.
Enda minuset med sovrummet är att det är litet vilket gör det oerhört svårmöblerat. Men man kan inte få allt. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar