lördag 2 februari 2013

Sjukstugan fortsätter här hemma och idag är det den lilla som varit dålig. Och det är inte så lätt att veta vad en sån där liten vill och hur den känner sig alla gånger. Som det känns nu så lutar det åt VAB för min del på måndag, men vi hoppas ju såklart att vi slipper det.

Mitt i all elände så längtar jag ihjäl mig efter sol och värme så vi kan färdigställa uterummet och inreda det. Men det är så svårt att välja när det finns så mycket man vill ha :)
Här är några favoriter som lätt skulle kunna få flytta in hos oss.



 Vill ha en mys-hörna av något slag, men vet inte vad som får plats ännu. Kan bli en liten soffgrupp, eller bara en skön fåtölj med fotpall till. Återstår att se vad det blir.


Själva matdelen har jag det svårare med. Riktigt svårt om jag ska vara ärlig. Platsbygga bänk med förvaring under? Bygga eget bord eller köpa nytt? Svarta eller vita stolar? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar