fredag 1 februari 2013

I onsdags gjorde jag ett tappert försök att jobba och jag orkade de 2 första timmarna, sedan fick jag kasta in handduken. Jag har ju varit lite krasslig sedan i Söndags men i onsdags bröt det verkligen ut. Och även min lilla hade feber så henne fick jag lov att hämta hem från förskolan efter några timmar. Men gårdagen slog alla rekord. Jag tror inte jag varit så sjuk någon gång under mitt vuxna liv. Hade 39,4 som mest och det var inte vackert. Usch. Tack och lov mår jag bättre idag men det märks att man inte ätit särskilt bra då vågen visar på 2,5 kg mindre. Så idag har jag ätit det jag varit sugen på och det är allt annat än nyttiga saker kan jag säga, men vad tusan jag är ju frisk iaf!


Igår kväll en kort stund efter att W lagt sig så vaknade hon och var ledsen och vägrade att somna om. Bara skrek när A försökte natta om. Till slut gick vi och la oss allihop och efter en lång stund med gråt och krångel somnade hon. Tyckte mig ana ännu en tand längre in som är på G så det kan vara den som stör henne.
Jag vet inte vad det är för fel men hon får små utbrott ibland och bara kastar sig på golvet och skriker. Och hon vill inte att man ska ta upp henne och trösta heller. Hon rycker i mitt hår och mina kläder och kastar med saker. Kan det vara någon protest för att jag lämnar henne varje dag på förskolan? Frustrerande att man inte förstår henne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar